Monique van Holland van Unilever naar InSites Consulting

24 JANUARI 2012, ROTTERDAM, NEDERLAND
Samenvatting
Marktonderzoeksbureau InSites Consulting, winnaar van de MOAwards 2011, is trots aan te kondigen dat Monique van Holland het Nederlandse team per januari 2012 heeft versterkt als Research Director FMCG.

Met een achtergrond in sociale psychologie werkte van Holland in uiteenlopende posities bij Unilever: van consumer scientist tot insight manager en van communicatiemanager tot innovatiemanager. Van Holland werkte zowel voor Foods als voor HPC (Home & Personal Care), en heeft zowel in retail als in de foodservice ervaring. De expertise van van Holland is attitude research; bij Unilever ontdekte ze als één van de eersten de kracht van het internet als researchtool.

Een echte aanwinst

MOA bureauonderzoeker van het jaar Kristof De Wulf, Managing Partner en medeoprichter van InSites Consulting, is blij met de komst van van Holland:

“De persoonlijkheid van Monique sluit naadloos aan bij onze bedrijfscultuur en -waarden: enthousiast, leergierig en gebeten om het steeds beter te doen. Ze gelooft als geen ander in onze filosofie om consumenten actiever te betrekken bij de marketingbesluitvorming. Haar ervaring bij Unilever zal ons in staat stellen om onze FMCG partners nog beter van dienst te zijn en onze ambitieuze groeiobjectieven voor de Nederlandse markt verder te ondersteunen. Een echte aanwinst dus voor onze Nederlandse vestiging!”

Monique van Holland is net terug van een introductieweek in het hoofdkantoor van InSites Consulting in Gent (België), en heeft zin om aan de slag te gaan:

“Na een geweldige tijd bij Unilever in Rotterdam en Londen is het voor mij tijd voor een nieuwe uitdaging. Na 14 jaar maak ik de overstap naar bureauzijde voor een sterkere research focus, en InSites Consulting is hierbij voor mij een duidelijke eerste keus. Zeker vanwege de geweldige energie, de innovatieve aanpak en het oog voor new product development. Ik ga graag de uitdaging aan in mijn rol als Research Director FMCG.”

Citaten
"De persoonlijkheid van Monique sluit naadloos aan bij onze bedrijfscultuur en -waarden: enthousiast, leergierig en gebeten om het steeds beter te doen. Ze gelooft als geen ander in onze filosofie om consumenten actiever te betrekken bij de marketingbesluitvorming. Haar ervaring bij Unilever zal ons in staat stellen om onze FMCG partners nog beter van dienst te zijn en onze ambitieuze groeiobjectieven voor de Nederlandse markt verder te ondersteunen. Een echte aanwinst dus voor onze Nederlandse vestiging!" Kristof De Wulf, Managing Partner InSites Consulting
"Na een geweldige tijd bij Unilever in Rotterdam en Londen is het voor mij tijd voor een nieuwe uitdaging. Na 14 jaar maak ik de overstap naar bureauzijde voor een sterkere research focus, en InSites Consulting is hierbij voor mij een duidelijke eerste keus. Zeker vanwege de geweldige energie, de innovatieve aanpak en het oog voor nieuw product development. Ik ga graag de uitdaging aan in mijn rol als Research Director FMCG." Monique van Holland, Research Director FMCG
Over InSites Consulting

InSites Consulting was established in 1997, and although a marketing research company, the founders never really wanted to be market researchers. InSites Consulting really is a crazy blend of academic visionaries, passionate marketers and research innovators that are determined to challenge the status quo of marketing research. Over the last 10 years the company has grown at an amazing 35% per year. Today, there’s more than 130 employees working in five offices (BE, NL, UK, RO, US) getting their energy from helping world leading brands to improve their marketing efforts and to develop deeper connections with consumers on a global scale via Research Communities. InSites Consulting is rewarded with no less than 15 international awards The recipe for success: a never-ceasing enthusiasm, a lot of hard work, a culture of sharing, and permanent innovation in research methods and marketing thought leadership. And last but not least: positively surprising clients every day. More info: www.insites-consulting.com.